ПОХОД ПЛАНИНАРА ЈАСЕНИЦЕ НА РТАЊ

Двадесет троје ентузијаста „Јасенице“ је у недељу 5. маја храбро походило величанствену лепотицу – планину Ртањ. Једна од најомиљенијих планинарских дестинација у Србији је свакако ова мистична планина, популарно звана „Српска пирамида“.

Током целе године Ртањ привлачи планинаре, а посебан изазов представља успон на врх Шиљак са својих 1565 мнв.  Из Паланке смо кренули у шест ујутро, киша нас је пратила целим путем до Етно ресторана Ртањ Балашевић где смо направили паузу надајући се да ће престати да пада. Међутим, упорна је та киша, али упорни смо и ми, облачимо кабанице дугиних боја, обавезно се сликамо и покрет.

Kрећемо из места Мирово у 9 сати и након четири сата и пређених 6км успона северном, тежом, страном, по константној киши и магли (што значи да је било и клизања, а и падова), а затим и јаком ветру на гребену, остваривши притом висинску разлику од 1200м, угледали смо чувену капелицу на врху Ртња. Гладни, мокри и „мало“ промрзли, освојили смо магловити Шиљак!

Међутим, то нас не спречава да и ту направимо фотографије за памћење, а затим, после кратке паузе, крећемо јужном страном, чувеним ртањским серпентинама, до села Ртањ где нас чека превоз. Спуштајући се, подигла се магла и Ртањ нам је дозволио да бар мало уживамо у прелепим призорима и цветним ливадама које он нуди. Након 7км спуста, у четири сата стижемо до комбија, пресвлачимо се и идемо на заслужено окрепљење. Kући смо стигли у осам сати увече.

БРАВО за целу екипу „Јасенице“, БРАВО за наше „гуштере“, а највеће БРАВО за дванаестогодишњу девојчицу Лену.
Дођите да уживате са нама у нашим турама – авантурама! Планине зову!
Уживајте у фоткама!
Текст и фотке: Ивана Вучуровић

Stalna veza (link) ka ovom članku: http://palankadanas.com/pohod-planinara-jasenice-na-rtanj/